خرید انگشتر

فروش انگشترهای شیک دخترانه و پسرانه

خرید انگشتر

فروش انگشترهای شیک دخترانه و پسرانه

خرید انگشتر با نگین الماسی طرح طلا سفید

انگشتراستیل سایز 17  B747

انگشتراستیل نگین الماسی سایز 17 .رنگ ثابت طرح طلا

قیمت: 23,500 تومان


روش خرید: برای خرید انگشتراستیل سایز 17 B747، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید انگشتراستیل سایز 17  B747

فروش حلقه استیل نگین دار مردانه

حلقه استیل سایز20   B742

حلقه استیل نگین جواهری سایز20.رنگ ثابت طرح طلا

قیمت: 14,500 تومان


روش خرید: برای خرید حلقه استیل سایز20 B742، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید حلقه استیل سایز20   B742

فروش انگشتر نقره عقیق سلیمانی

انگشتر نقره عقیق سلیمانی2


انگشتر زیبای نقره استرلینگ(925) با نگین سنگ طبیعی عقیق سلیمانی (باباقوری) بسیار صیقلی ودست ساز
((قیمت واقعی این انگشتر 50 هزار تومان است))
این سنگ با تاثیر بر چاکرای خاجی(2)جهت تقویت دستگاههای تولید مثل بکار می رود و در واقع از روح جدید حمایت می کند زیرا در دوران بار داری بسیار تاثیر بر انگیز است می توانیم از این سنگ برای درمان سر درد ها گرفتگیهای عضلانی و درد های پشت استفاده کنیم .برای معالجه بیماریهای صرع .کلیه . روده .پرستات . احتقان و ورم روده ها می توانیم از ان کمک کنیم سنگ عقیق ریه ها معده کبد و مغز را تقویت می کند وبیان و سخنوری را تقویت می کند . این سنگ شادی بخش بوده انسداد و گره های چاکرا ها را باز کرده و انرژی منفی را از ما دور می کند تو صیه می شود ان را در خانه خود نگهداری کنید تا از انرژیهای منفی دور بمانید جهت برطرف کردن خستگی چشمها ان را به مدت ده دقیقه روی پلکتان قرار دهید .

قیمت: 35,900 تومان


روش خرید: برای خرید انگشتر نقره عقیق سلیمانی2، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید انگشتر نقره عقیق سلیمانی2

خرید انگشتر نقره عقیق سبز مستطیل بسیار شیک با قیمت مناسب

انگشترنقره عقیق سبز مستطیل1

انگشتر نقره 950(بالاترین عیار
با نگین سنگ طبیعی عقیق سبز به شکل مستطیل
دستساز و بسیار صیقلی با نازل ترین قیمت
قیمت واقعی این انگشتر 50 هزار تومان می باشدکه با 13 هزلر تومان تخفیف ارائه می شود سایز مردانه و زنانه ان موجود است
عقیق سبز
این سنگ با چاکرای قلب در ارتباط است ان را می گشاید فعال و انرژی زا می سازد از دردهای احساسی می کاهد روابط به هم ریخته را سامان می بخشد و حسادت پرخاشگری سازش ناپذیری خود خواهی و رنج را به عواطف مثبت تبدیل می کند این سنگ با تحریک کبد به خارج کردن سموم از بدن بدیها را از بدن و ذهن دور می کند خواب شب را شیرین می سازد و به این ترتیب برای کودکانی که از کابوسها ی شبانه رنج می برند بسیار مناسب است .این سنگ در درمان و ترمیم اندامها ومشکلات ناباروری اختلالات ریه و تیموس و خستگیهای ذهنی و جسمی نیز موثر است .

قیمت: 36,900 تومان


روش خرید: برای خرید انگشترنقره عقیق سبز مستطیل1، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید انگشترنقره عقیق سبز مستطیل1

انگشتر مردانه و زیبای نقره 925(استرلینگ)با نگین سنگ طبیعی و بزرگ انیکس

انگشترمردانه نقره با نگین انیکس2

انگشتر مردانه و زیبای نقره 925(استرلینگ)با نگین سنگ طبیعی و بزرگ انیکس
این انگشتر دستساز بوده و بسیار صیقلی و براق به سبک طلا سفید ساخته شده است قیمت واقعی ان 60 هزار تومان می باشد و با 14 هزار تومان تخفیف ارائه می شود
انیکس
این سنگ جریان خون را تحریک می کند و حس شنوایی را بهبود می بخشد همچنین ناخن پوست چشم و پا و موها را تقویت می کند و از ریزش مو می کاهد قلب کلیه طحال و اعصاب را نیرو می بخشد و ما را در برابر حساسیت به زمان حمایت می کند .و سستی و کاهلی را از بین می برد دوره در مان را بعد از عمل جراحی سریعتر می کند ما را در برابر تاثیرات شوم در زندگی حمایت می کند همچنین ناراحتی های گوش و معالجه ان را به عهده دارد چنانکه این سنگ را بر روی ناحیه شبکه خورشیدی قرار دهید غده پانکراس را تقویت می کند .انیکس نیرو و قدرت می دهد و در مبارزه با به ستوه امدن از نیروهای منفی ما را حمایت و استوار می سازد فکر و جسم را متعادل و از اندوه دور می کند و به ان پایداری و مقاومت می دهد .

قیمت: 45,900 تومان


روش خرید: برای خرید انگشترمردانه نقره با نگین انیکس2، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید انگشترمردانه نقره با نگین انیکس2